Hawa dicipta dari tulang rusuk adam,Bukan dari kepalanya untuk dijadikan atasannya,Bukan dari kaki untuk dijadikan alasnya, Melainkan dari sisi nya untuk dijadikan teman hidupnya,Dekat pada lengan untuk dilindunginya,Dan dekat di hati untuk dicintainya.


Friday 11 March 2011

Kalau Malas Tahap Gaban

Pagi2 lagi dah ckp pasal malas.ish ape nak jadi ni hasnida hassan!.ok2...kain baju aku punye la banyak tak basuh lagi.dengan bz kena siapkan assignment,trip sana sini..fuh!! kepenatan!! bagi aku basuh kain guna washing machine bila perlu.maksud bila perlu tu,kalau aku bz sampai tahap tak boleh nak elak.tiap2 minggu nak basuh gune machine,memang tak la kan.boleh kopak macam tu.kalau di ikutkan la,membazir kot basuh gune washing machine,ye la kain tak de la banyak macam basuh kat rumah,kena charge  RM3.tambah2 pulak orang yang memang every week basuh guna machine.RM3*4=RM12/month.sayang kan duit syiling senang2 je masuk dalam machine tu,bukan nye masuk dalam tabung.
Tapi tak pe,aku paham,student memang bz pun..heheheh

                                                   Ini duit syiling aku!banyak tak.hehe....
                             tak sedar dah banyak,tapi sikit2 gunakan utk basuh kain
                                                   mestila habis kan duit ni
                                                                   aiyo!!!!
                            
                                                   ini baju2 untuk 1 minggu,banyak nye!
                                   nak basuh guna tangan memang tak la kan

                              ni washing machine yang telan duit aku tadi.hehehe

Penat  naik turun tangga,dah la bilik level 3.machine level 1.memang terbakar la lemak aku pagi2 ni..yang penting kerja aku dah selesai.. :)

k,bye,wassalam....






Thanks for read my bloggie.

4 comments:

  1. kat sini 2 rgt je...
    tapi mmg x penah basuh tgn la jwbnya..
    mgu petama je..pastu guna mesin..hehe

    ReplyDelete
  2. la ye ke..owh kira kat tempat akak mahal la.ceh!!!
    ala dak laki mmg comfirm la basuh gune mesin..

    ReplyDelete