Hawa dicipta dari tulang rusuk adam,Bukan dari kepalanya untuk dijadikan atasannya,Bukan dari kaki untuk dijadikan alasnya, Melainkan dari sisi nya untuk dijadikan teman hidupnya,Dekat pada lengan untuk dilindunginya,Dan dekat di hati untuk dicintainya.


Saturday 2 April 2011

Kembar saye! :)

Dah lame tak update blog...ha nak citer sikit,pasal kembar aku.heheh,eh bile pulak mak aku lahir kan kembar aku.mane ade la...eceli classmate aku (azua) yang tunjuk gambar dak tu,aku pun tengok la,same!!! macam muke aku,but not totally same la.kalau dari tepi shape muke same,mata cam spet sikit,idung x same sgt,mulut pun sikit2 je..sumpah memang terkejut and excited kot! heheheh...lagipun dalam dunia ni kan ade 7 org muka sama.baru jumpe sorang,mane lagi 6?hehe,dapat pulak nak jumpe semua,ingat senang.ok2...aku tak de gambar dak tu sorang2,tak sempat nak copy kat azwa.so,yang ade just profile picture azwa ngan dak tu...so tengok la same ke tak..bagi  aku sekali pandang same la jugak.. :)


                         same tak.yang pakai baju warna merah
Thanks for read my bloggie.

No comments:

Post a Comment