Hawa dicipta dari tulang rusuk adam,Bukan dari kepalanya untuk dijadikan atasannya,Bukan dari kaki untuk dijadikan alasnya, Melainkan dari sisi nya untuk dijadikan teman hidupnya,Dekat pada lengan untuk dilindunginya,Dan dekat di hati untuk dicintainya.


Thursday 27 December 2012

SARAWAK MARI...

Assalamualaikum....semoga sihat dan ceria2 selalu.. :)
ok,blur seketika...nak tulis ape ye..heheh..
dah berbulan tak jenguk blog aku ni..yela,bukan rajin sangat pun nak post..
 but i've something to share with u olls..(ala bkn ade kena mengena dgn korang pun..ni pasal diri sendiri jerk) n mostly yg aku post it's about myself..
ha nak story sikit pasal barang dari serawak..guess what??of cos la brg tu terkenal dkt sarawak...har har har
Aku tak expect pun kwn aku nak bg brg,siap suh kwn dia anta kan..xde post2 ni( kebetulan kot,kwn dia nak dtg semenanjung) hehehe..
b4 ni aku gurau je.."weh nt bli aku ikan masin terubuk,kek lapis srwk n aja buat laksa srwk"
lepas je dorang blk srwk, aku continue lah dgn life aku..STUDY!STUDY!STUDY!
tp skrg ni dah rajin contact dkt fb..heheh..ade la jgk kwn dr sarawak nun..even not so close,but blh dikatakan sekepala jugak lah..hahahahah..tu yang best!! tambah2 partner aku mase part time kat taska, mula2 nampak je pendiam..sekali dah dpt borak..haahaha..kecoh jd nye..
YANG PENTING! dapat la jgk blaja laka sarawak even tak fasih..tp bila dorang cakap aku still boleh tangkap ape yang dorang bualkan..

so this is what i've mentioned above..yang dalam kotak tu ikan,kek lapis sarawak,then ade perencah laksa sarawak..ha yang ni aku kena tanye dia lah macam mana nak masak..karang lain pulak jadinye..



* thanks makcik jawak! heheheh..insyaAllah there will be somethhing for you soon...
* InsyaAllah ada masa,duit,keizinan aku fly ke sarawak.. :P
* i miss both of you..si pendek dan si tinggi..gurau je..hehe (mira,rafi)
credit to http://myra-aris.blogspot.com/
Wassalam...




Thanks for read my bloggie.

2 comments:

  1. amboi c mak cik ngegeh nie...dok,habaq kmi bdua c pendek ma c tinggi erkk...hahah...aku sendri pn xreti nk msk laksa ...haha...ada ms mai la cni...rindu kamooo... :P

    ReplyDelete
  2. hahahahaah....lorh...dah tu mcm mana...aiyo...so perencah tu buat hiasan je lah..

    ReplyDelete