Hawa dicipta dari tulang rusuk adam,Bukan dari kepalanya untuk dijadikan atasannya,Bukan dari kaki untuk dijadikan alasnya, Melainkan dari sisi nya untuk dijadikan teman hidupnya,Dekat pada lengan untuk dilindunginya,Dan dekat di hati untuk dicintainya.


Saturday 24 December 2011

Aci tak kalau saya mao baby comel

Assalamualaikum
Baby,baby,and baby...Disebabkan oleh aku keja kat nursery ni, so hari-hari dapat tengok baby..hehehehe
suke3x... :) seriously,memang geram tengok baby,comel,kecik je.heheh,mata,idung,mulut, comel2 jer..
atleast bila tengok muka baby2 ni, ilang rase penat keje,stress dan yang sewaktu dengan nya....
3 benda yang aku suke buat bila nampak baby :

1) kiss
2) cubit pipi (slow je,kuat2 nanti merah,jenuh nak menjawab dgn parents dorang)
3) usik hidung

macam mane nak dapat baby comel? (ish belom pape lagi dan berangan nak baby)
ok,this is my opinion, for me,all babies are cute.
sometimes ada jugak aku dengar orang cakap, parents cantek,hensem mesti anak comel and sebalik nya. tapi bagi aku, tak semestinya, sebab  ianya adalah pemberian tuhan..so,accept jela ape yang tuhan beri dan bersyukur..

* Tapi kan,hopefully rambut, mata, dan lips baby aku nanti macam aku jugak..ngehngeh...


  Baby court



Multazam
Mata bulat


Zarif
nangis tak kuar air mata 
heheheh

Alya
Adek Asyraf Naufal


Asyraf Naufal
dak ni,bulu mata kalah bulu mata palsu
heheheh


Adif
Geram sama pipi dia


Apek
sbb mata sepet


Asyraf
cute kan.muka dah mcm anak patung


Dgn aku2 sekali join maen lego


Memang hari2 la aku hadap mainan ni
LEGO


Kakak tolong wat pistol




OK PIC. DI BAWAH NI BUKAN BABY
TAPI BABY FACE
HEHEHEEHE


















bye2,ada masa sy update lagi...
Wassalam.....



















Thanks for read my bloggie.

No comments:

Post a Comment