Hawa dicipta dari tulang rusuk adam,Bukan dari kepalanya untuk dijadikan atasannya,Bukan dari kaki untuk dijadikan alasnya, Melainkan dari sisi nya untuk dijadikan teman hidupnya,Dekat pada lengan untuk dilindunginya,Dan dekat di hati untuk dicintainya.


Friday 3 June 2011

Aku Wanita

Aku wanita punya hati nurani yang tak dapat dibohongi
Pabila cinta telah membutakan mata dan membuat tuli telinga
Apakah salah jika aku menyinta
Apakah salah jika engkau ternyata pilihan hati dan telahan jiwa ku ini.
Cinta ku ini anugerah terhindar dari yang maha kuasa
Cintaku pada mu tak pernah berubah meskipun kita berbeza
Aku wanita aku kaum hawa yang memang rapuh hati nya
Aku wanita aku punya cinta selayak nya manusia
Aku wanita yang hanya perlu kau fahami



Thanks for read my bloggie.

No comments:

Post a Comment